Saba

Prinášame vám prvý z rozhovorov z našej novej rubriky Kto sme?, v ktorej sa môžete dozvedieť niečo o nás a našich členoch. Dnes sa pozrieme na to, kto je naša radkyňa Saba. Prajeme príjemné čítanie :)


Meno: Sabina
Skautské meno: Saba
Záľuby: Skauting, Písanie príbehov, Fotografovanie, Grafika, Cestovanie, Varenie...
Funkcia v zbore: radkyňa družiny, šéfredaktorka zborovej webstránky, zástupca zboru pre západoslovenskú oblasť

Prečo máš rada skauting?
Zo začiatku som skauting brala ako krúžok, ktorý raz za čas navštívim. Teraz, keď už vediem vlastnú družinu, už pociťujem, ako veľmi ma skauting ovplyvňuje a napĺňa. Venujem mu veľkú časť môjho voľného času, prináša mi obrovskú zodpovednosť, ktorú na tom taktiež milujem. Vďaka skautingu mám skvelých priateľov, množstvo príležitostí a nezabudnuteľné zážitky. V súčastnosti sa venujem hlavne plánovaniu stretiek, akcií, rozvíjaniu zboru a vedeniu včielok, ktoré sú mojou najväčšou a najmilšou prioritou. Cítim, že skauting je niečo čo ma napĺňa, formuje a pomáha mi v rozvíjaní druhých, skvelých ľudí akými sú moje včielky.

Čo najlepšie si sa na stretkách zatiaľ naučila?
Ako ich viesť. :D A to, že nie všetko je také ľahké ako vyzerá. To však nemení nič na tom, ako veľmi prípravu aj stretká samotné milujem a každý týždeň sa na ne veľmi teším. :)

Aký je tvoj najobľúbenejší zážitok?
Skauting mi do života priniesol množstvo nezabudnuteľných spomienok, čiže je pochopiteľné, že sa nedá vybrať len jedna spomienka, ktorá je mojou obľúbenou. Veľmi rada spomínam na tábory, chaty, rôzne akcie, prvé stretká, výlety. Samozrejme, všetko spojené so skautingom, po sebe zanecháva nezabudnuteľné spomienky - to je také nepísané pravidlo skautingu, ktoré poctivo dodržujem. :)


Prečo sa tešíš na stretká?
Určite hlavne preto, že po týždni plnom školských povinností konečne uvidím usmiate tváre natešených včielok. Trávenie času s nimi ma vždy naplní pozitívnou energiou a ja sa na stretká teším ešte viac. :)

Komentáre