Lenka


Meno: Lenka Koníčková
Skautská prezývka: Lienka
Vek: 9
Záľuby: Kreslenie, Hra na klavír, Fotenie, Skauting
Funkcia v družinke: Fotograf/Kronikár

Prečo máš rada skauting?
Lebo sa tu všelijako hráme, zabávame aj trochu učíme a proste ma to baví. Je to zábavné, mám tu dobré kamarátky, všetci sa tu poznáme, vieme o sebe všetko a je to zaujímavé trávenie voľného času.

Čo najlepšie si sa na stretkách zatiaľ naučila?
Všeličo. Viazanie uzlov a rôzne hry som sa naučila hrať a mnoho ďalšieho, aktivity a poznatky, ktoré v budúcnosti určite využijem.

Aký je tvoj najobľúbenejší zážitok?
Asi tábor v Hodruši, páčilo sa mi, že tento rok vyšiel práve na moje narodeniny. Dostala som aj tortu, z ktorej som ani nič nemala. :D

Prečo sa tešíš na stretká?
Teším sa pretože tu mám kamarátky, zabávam sa tu, aj sa niečo naučím a je mi tu dobre. 

Komentáre